Van más megoldás? A fújós gumit szeretjük, mert egy megfelelően beállított guminyomással jól elnyeli a mikro rezgéseket és kisebb úthibákat. Nagyon nagy hátránya, hogy könnyen defektet kaphat a gumibelső. Ha az ember időre megy nagyon kellemetlenül érinti egy defekt. A tömörgumi előnye, hogy nem tud defektet kapni, viszont nem tudja elnyelni az út egyenetlenségeket és rezgéseket. Mi lenne, ha a két megoldás pozitív tulajdonságait tudnánk ötvözni és elhagynánk a negatív tulajdonságokat. Így lett a légcellás gumi. Fix légkamrák vannak hosszanti irányban a gumiban. Ezáltal nem tud defektet kapni, ugyanakkor elnyeli a rezgéseket és kisebb úthibákat. Igazából ki tud lyukadni. Csak pont nem történik semmi, mert a geometriája gyakorlatilag nem változik, bármennyi további utat meg lehet vele tenni, a majdani teljes elhasználódásig. Teljesen gondozásmentes nem kell felfújni és amíg el nem kopik kb. 5000-6000 km az átlagos futás teljesítményük .